September 23, 2009

I met a Magician

hmmm....i'm wondering??

-->
Well…well…it seems that I’m too relax at the moment as well as enjoying my holidays so much… what do you expect? 1 week of holiday…so, appreciate the precious time as much as you can.. and that’s what I am doing….ehehheh…I was actually having my Raya at my friend’s house with two more friends yesterday night and we really enjoyed meeting my friend, BB. It had been such a long times since our last hung out with her…until we didn’t realize that it was 10 pm…I guess there was too many thing to talk about….but after all I enjoyed the mini reunion.. hahah!
After Raya, I guessed…It was a great night to mingle a little bit as my friend Anna suggested to hang out at the D’ junction for a while….while waiting for her sister finished her work…just a little soft drink with non alcoholic flavour to our drinks sometimes would be better when unexpectedly we met this Sabahan magician…ehehhe…hmm…it was cool with his magic really made us impressed and a little bit quizzical on how he did the magic..geee…was I been hypnotized or was I stupid with the tricked? Maybe both …I wasnt sure, but we enjoyed his magic..ehehe..for your information, he wasn’t doing the performance there but he was actually seating just beside us…when suddenly he showed us his magic trick..wow!!!you really going to be “David Blaine” wanna be….geee!!awesome…
I didn’t knew how to described it but he borrowed one of the Bartender’s ring and he was asking me and my friend, Anna to hold the straw at both side when suddenly he held at the middle of the straw.. and tadda!!!the ring was inside the straw so suddenly..ggeeeeeeee!!how he did it???i was thinking very hard ..of course it just a trick but I saw it right in front of me….and up to now I’m still thinking…how he did it? OMG!! That’s sound quizzical!! But here was the evidence ….he gave me his business card which inside the card, there were three things which were the fork, spoon as well as the knife in a proper condition… so, he asked me to sign on that card.. Only on one card as he got many…so I signed my name on it…and he asked me,..
“Do you still remember what was on the card? Now just give me 2 things inside the card that you like.”
. so, I said… “Spoon and knife.” Then he said…
“so you don’t want the fork? Here you go…”
Out of the blue, he gave me the only card that I signed and OMG!!!the fork seemed to be broken….hahhaha!!!!that’s interesting….how I wish I can learn even just one trick!LOL!!and I still kept the card!!... I’m wondering if let say I don’t want the knife..how might the knife look like???hmm… Anyway, that’s the great and entertaining night of all!

6 comments:

Guest said...

wow. i wanna meet a magician too! so interesting!

From me to you, suejean =)

sweet-girlicious said...

yeah... it was interesting!!!ahhahah..very impressive! :-P

Alb said...

So.. your office closed for a week... siuknya...http://js-kit.com/extra/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-cool.gif hehehe...

cheryna said...

woooo...that seems to be very intresting. i wish i was there to see the magic. i might be gaping and the flies will love to fly into my mouth and breed. ehehe....

* thanks for the visit:)

sweet-girlicious said...

ya siuk talampau ni.wkakakak :-P

sweet-girlicious said...

yup....all in all it was interesting..eheheh ;)